bitchgoaway

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

Halloween Daah....

Av Felicia - 31 oktober 2014 13:45

Hej, Har lov denna vecka

fast veckan är typ slut nu men...

Yupp.... Jag vet inte hur fan jag tänkte när jag skappade

blogg namnet va arg på en person som bara uugghh gör mig så sur

fast ska sluta tänka på h*n nu...

Jag fattar inte meningen med halloween liksom det är ju kul

#Freecandy

Men yupp lyckades inte övertala mina kompisar att gå ut och plinga på dörrar

och få liksom gratis godis det är ju super bra ♥

Sen så är et ju folk som man vill lära känna

man går inte i samma klass som dem men goosshhh

Jag måste vara mer modig liksom sluta vara en fegis duuuh

Men nu bara skriver jag utan att tänka så får nog hitta på ngt 

Pöss pöss på dig ha en underbar fortsatt dag ♥

Och snälla kan ngt kommentera undrar ju fan om ngn läser detta??♥

Gooossh  just remember u are best

OM du inte redan visste LMAO ♥

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 3 november 2014 20:50

Av Felicia - 2 november 2014 18:52

1. Heter Felicia 2. Är ofta glad men arg på internet pga man är annonym  3. Är ass grym 4. Har brunt hår 5. Vill inte vara blond 6. Älskar mina ögonbryn (Därför jag inte vill vara blond behöver inte fylla i mina ögon bryn för de är perfect ...

Av Felicia - 2 november 2014 14:39


Blir så fucking förvirrad när en vän som övergav mig, och sen nu så går vi på en ny skola och inte i samma klass hon iggade mig hela sommaren och nu kikar hon mig snapar följer mig på insta chattar med mig... Vafan, jag trodde att vi va bästa...

Av Felicia - 2 november 2014 14:30


                      

Av Felicia - 2 november 2014 00:34

Hej!♥ I detta inlägget kommer ni höra mig babbla.. igen om mitt konstiga/trökiga liv   Liksom jag trodde att vi bara va vänner ''friendzone'' Fast sen så frågar du chans på mig över KIK!!! Och jag tror ju såklart att allt är ett skäm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards