bitchgoaway

Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Babbel igen.... I love U

Av Felicia - 2 november 2014 00:34

Hej!♥

I detta inlägget kommer ni höra mig babbla.. igen om mitt konstiga/trökiga liv


Liksom jag trodde att vi bara va vänner ''friendzone''

Fast sen så frågar du chans på mig över KIK!!!

Och jag tror ju såklart att allt är ett skämt... (Vem skulle inte)

Och jag typ barah iggade honom ♥

Och sen så nästa dag skrev jag Hej, och typ vgd?

Som att allt va normalt

men vet du vad jag tänker på dig hela tiden det är liksom små problem

att min kompis är kär i dig fast de vet du inte..

Och hon vet inte att jag gillar dig,

eller att du frågade chans på mig...♥

Jag blir glad när du kikar

så tänk inte bara gör det!!♥

Jag vill känna att du också vill prata med mig inte bara jag som pratar med dig...

Jag älskar dig fkn... men vet du vad jag är en #fegis

Jag vill se dig, se dig lee va ett tag sedan nu...

Vi pratar inte lika ofta

känns som att du iggar mig nu.... typ halft

Och sen så gillar du mitt instagram inlägg som jag la upp för typ 27 timmarsedan 

så jag vet att du va inne på min insta profil (Tänkte du på mig?)

Sen gick jag såklart in på minas vänners insta och lite random tjejer i min klass...

du hade inte gillar några av deras foton?

Så tänkte du på mig... varför inte kika mig?

Vill höra hur du mår....

Jag försöker förneka att jag gillar dig men du är ju allt jag tänker på jag älskar dig bebe♥

Fastt du vet ju fan inte det....

Jag bara ugggh....

Varför skulle du gilla ngn som mig... jag ser dig titta på mig ibland.... du frågade va min kik va första dagen av skolan♥

Jag måste bara sluta tänka på dig så mkt....

Drygt 11 veckor sen jag lärde känna dig och du gör mig crazy ♥ Ps. I love you....

 

 

Gjorde om min blogg lite? Va tycks...

Dåliga vanor sommnar typ 3 på natten är snart 1 ska försöka sova?

Skola på måndag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 3 november 2014 20:50

Av Felicia - 2 november 2014 18:52

1. Heter Felicia 2. Är ofta glad men arg på internet pga man är annonym  3. Är ass grym 4. Har brunt hår 5. Vill inte vara blond 6. Älskar mina ögonbryn (Därför jag inte vill vara blond behöver inte fylla i mina ögon bryn för de är perfect ...

Av Felicia - 2 november 2014 14:39


Blir så fucking förvirrad när en vän som övergav mig, och sen nu så går vi på en ny skola och inte i samma klass hon iggade mig hela sommaren och nu kikar hon mig snapar följer mig på insta chattar med mig... Vafan, jag trodde att vi va bästa...

Av Felicia - 2 november 2014 14:30


                      

Av Felicia - 31 oktober 2014 13:45


Hej, Har lov denna vecka fast veckan är typ slut nu men... Yupp.... Jag vet inte hur fan jag tänkte när jag skappade blogg namnet va arg på en person som bara uugghh gör mig så sur fast ska sluta tänka på h*n nu... Jag fattar inte meningen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards